Var visst handboll…

igår när Mantorps herrar (både a och b) spelade, liksom damerna.

Efter sex matcher i USM för P94-95 i Nässjö (plus tor gånger två) så kände jag inte att ta mig till Klämman. Men det finns visst de som undrar vart jag tagit vägen eftersom jag inte synts till i hallen denna säsong (mer än på Handbollens Dag).

Så här gör vi...

Men på söndag är det seriepremiär för P94-95 (borta mot Guif, ja Eskilstuna Guif om vi ska vara noga) så det blir väl att ta sig till Klämman snart  ibland igen.

Det här inlägget postades i handboll, Mantorp och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 svar på Var visst handboll…

  1. Annica skriver:

    Eksilstuna..

  2. romlin skriver:

    Skriv på ditt ställe du…

Kommentarer är stängda.