Etikettarkiv: handboll

Stiltje

Ja nu är det lite stiltje på handbollsfronten. I väntan på att träningen ska börja igen, att det blir cupdax, Handbollens dag, seriestart, breddläger… Men det är ju styrelsemöte snart och det finns ju en massa att göra ändå… Å … Fortsätt läsa

Publicerat i handboll, Mantorp | Etiketter , | Kommentarer inaktiverade för Stiltje