Ja, inte mina utan Mantorps IF/HF:s. Har ägnat större delen av dagen att göra om sponsorsidan. Låter kanske inte så märkligt, men då RF inte riktigt har lyckats med implementationen av Epi-servern så funkar inte html-koden ordentligt och den inbyggda tabellfunktionen lämnar lite att önska.
Tur att det var diverse skidor på teve så två flugor blivit på smällen samtidigt.
Kategorier
Etiketter
- 50
- Aastra
- bröllop
- champions league
- EM
- film
- fotboll
- halvvättern
- handboll
- Helgonet
- hockey
- it
- jul
- kval
- landskamp
- litteratur
- lou
- Magi-Arkivet
- Mantorp
- Microsoft
- Miffe
- motion
- MSHF
- MX-One User Group
- Nyköping
- OS
- P94-95
- partille cup
- Presidents cup
- Scania
- simning
- SLT
- SM
- snö
- sociala medier
- sociala nätverk
- spel
- teve
- tyska
- UC
- upphandling
- vinter
- VM
- Windows 7
Stöd Mantorps IF/HF
Stöd Sya Skidklubb
